Nog 1 nachtje slapen!

1 maart 2016 - Delft, Nederland

Nog één nachtje slapen en dan is het zover: dan gaan wij op onze mooie reis! De backpacks zijn bijna ingepakt, alle spullen liggen aan de oplader, we hebben afscheid genomen van iedereen, oftewel: we zijn er helemaal klaar voor!

Morgen om 12:45 vliegen we vanaf Schiphol naar Hong Kong, een vlucht van 12 uur. We komen daar Hong Kong tijd om 6:55 AM aan. We hebben in Hong Kong 'maar' een overstap van 12 uur, waarna we doorvliegen naar Auckland. In Auckland komen we Nieuw Zeelandse tijd 10.00 AM aan. In totaal zijn we dan 36 uur onderweg (we kijken er nu al naar uit, dat begrijpen jullie wel). We hebben in ieder geval genoeg tijd om de Lonely Planet door te lezen, onze puzzels te maken en onze Nederlandse pepermuntjes op te eten.

Als we in Auckland zijn slapen we 3 dagen in hostels en hebben we de tijd om bij te komen van de vliegreis. Natuurlijk gaan we ook deze mega stad bekijken, waar één derde van de Nieuw Zeelandse bevolking woont.Na die 3 dagen kunnen we onze camper ophalen! We hebben 6 weken lang onze eigen camper waar we door het hele land mee kunnen rijden. De camper heeft een bed en een keukentje, het wordt dus echt ons huisje op wielen! Het bedrijf waar we onze camper gehuurd hebben, heeft elke camper beschilderd, het is dus maar afwachten in wat voor 'n gekleurde hippie bus we gaan rondrijden in Nieuw Zeeland. We vertrekken vanaf Auckland (dat op het Noordereiland ligt) richting het zuiden, om over te steken naar het Zuidereiland en dan langzaam weer terug naar het noorden te rijden. In Auckland moeten we de camper weer inleveren namelijk, daarna hebben we dan nog 2 dagen voordat we weer doorvliegen. We vliegen dan van Auckland naar Hong Kong, waar we dit keer 3 dagen zullen blijven. Vanuit Hong Kong vliegen we dan door naar Manila in de Filipijnen.

Bedankt voor alle tips, Lonely Planets, Filipijnse peso's en lieve afscheidscadeautjes. We houden jullie op de hoogte! Tot in Nieuw Zeeland!

Liefs, Tom en Babet

1. Hermien:
    1 maart 2016
    Ook vanuit Texas door de hele van Mierlo-clan een fantastische tijd toegewenst !!!
  2. Mama:
    Goeie Reis!!
    En tot over 5 maanden!!!
    Maar eerst nog een afscheidsetentje vanavond!!!!
    Tot straks!!!!!
  5. Boaz:
    Hef fun you guys!
  6. Joost:
    1 maart 2016
    Hele goede reis en genieten!
  7. Annabelle:
    2 maart 2016
    veel plezier en we zijn benieuwd naar jullie verhalen!
  8. Jos en Chris:
    3 maart 2016
    Zo globaltrotters jullie maken gelijk wel de hele oversteek! Geniet van Nieuw-Zeeland. Schijnt prachtig te zijn. Zijn benieuwd naar de verhalen. Have fun!
  9. Melvin van der zon (van jouw oude klas!):
    8 maart 2016
    Fijne reis!

Ik ben zo jaloers...

Groetjes Melvin.
  10. Lotte:
    9 maart 2016
    Heel veel plezier!! Geniet!!
  11. Fam. Timp:
    9 maart 2016
    Hoi Babet en Tom,

Een fantastische tijd gewenst !!